fanni fanni .

fanni

آموزش برق ساختمان و دوره هاي پردرآمد فني

در دنياي امروز با توجه به جايگاه مشاغل فني در بازار كار، مي توان گفت رشته هاي فني حرفه اي يكي از پردرآمدترين مشاغل در بازار كار هستند. در اين مشاغل مهارت و تخصص كليد اصلي موفقيت است كه از طريق شركت در دوره هاي آموزشي در آموزشگاهي معتبر مي توان به اين مهارت دست يافت. براي اين منظور ما به شما عزيزان آموزشگاه فنون برق را معرفي مي كنيم كه به صورت تخصصي و كاربردي و زير نظر اساتيد باتجربه بهترين دوره هاي برق و الكترونيك را برگزار مي نمايد.

برق ساختمان، هوشمند سازي ساختمان و همچنين دوره آموزش تعميرات موبايل از دوره هاي آموزشي مهم و آينده داري است كه با توجه پيشرفت تكنولوژي ها ي توان به آينده كاري آنها تا حدود بسياري اميدوار بود. طي كردن موفق همه اين دوره ها منجر به دريافت گواهينامه و به دست آوردن تخصص هاي لازم براي موفقيت در بازار كار پردرآمد مشاغل فني مي شود.

معرفي دوره آموزش برق ساختمان

برق ساختمان از جمله مشاغلي است كه با توجه به بازار كار گسترده آن همواره از بازار كار خوبي برخوردار است. آموزش برق ساختمان نيز از جمله آموزش هايي است كه افراد مي توانند با فراگيري آن يك شغل پايدار و موفق براي خود ايجاد كنند. در واقع با فراگيري برق ساختمان مي توان خدماتي مثل سيم كشي ساختمان، نصب آيفون ها، سيم كشي هوشمند سازي ساختمان، نصب سيستم هاي امنيتي و غيره را انجام داد. امروزه يكي از امتيازهاي مهم براي استخدام در شركت هاي خدمات فني ساختمان و همچنين برخورداري از بيمه هاي مربوطه داشتن مدرك كاري معتبر است. در واقع لازم است براي موارد ذكر شده حتما فرد در دوره هاي آموزش برق ساختمان شركت كند و بتواند مدرك مورد نظر را اخذ، و به شركت ها و سازمان هاي مربوطه ارائه دهد.

آموزش برق ساختمان خدمتي است كه مراكز آموزشي مختلف در سراسر ايران آن را انجام مي دهند و تمامي افرادي كه در حوزه برق كشي ساختمان فعاليت دارند لازم است در جهت برخورداري از فعاليت هاي حرفه اي خود، در دوره هاي برق ساختمان شركت كنند. اين دوره ها توسط مراكز آموزشي سراسر ايران در درجه هاي كيفي مختلفي مثل درجه يك، درجه دو و غيره انجام مي شود، و بهتر است مركزي براي آموزش اين حرفه انتخاب شود كه تحت نظارت و با تاييديه سازمان فني و حرفه اي فعاليت داشته باشد، آموزشگاه فنون برق از بهترين مراكز برق ساختمان است كه زيرنظر سازمان فني و حرفه اي و به صورت تخصصي دوره برق ساختمان را برگزار مي نمايد، در صورتي كه قصد شركت در اين دوره آموزشي را داريد توصيه مي كنيم به اين آموزشگاه مراجعه كرده و از مشاوره هاي آن بهره مند شويد.

برگزاري دوره آموزش تعميرات ايسيو خودرو 

دوره آموزش تعميرات ecu خودرو يكي از دوره‌هاي پرطرفدار و كارآمد آموزشگاه فني برق مي‌باشد؛ زيرا همان‌طور كه اشاره شد ايسيو يكي از مهم‌ترين قطعات خودرو بوده و بازار كار تعمير ecu خودرو با توجه به تخصصي بودن آن خوب مي‌باشد. در اين دوره آموزشي كارآموزان ابتدا به صورت تخصصي با ايسيو خودرو، قطعات آن و مدارات ايسيوها آشنا شده سپس عيب‌يابي و تعمير ايسيو انواع خودروها سايپا، پارس‌خودرو، پرايد، ريو، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پرشيا، سمند، سرير، سورن، ۲۰۶SD، رانا و L۹۰ و غيره به صورت كاملاً تخصصي آموزش داده مي‌شود.

دوره آموزش تعميرات لوازم خانگي

لوازم خانگي از جمله پر مصرف ترين لوازم در خانه هستند و از تنوع بسياري برخوردار مي باشند. بدون شك همه شما با مشكل خراب شدن قطعات لوازم خانگي مواجه شده ايد و با توجه به بالا بودن هزينه تعويض لوازم به دنبال تعميركار حرفه اي لوازم خانگي بوده ايد و حتماً مي دانيد كه تعمير لوازم خانگي بسيار پرطرفدار، كارآمد و پردرآمد مي باشد.

با توجه به افزايش قيمت لوازم خانگي در سال 99 بدون شك افراد هنگام بروز مشكل در لوازم خانگي به فكر تعمير آن به جاي تعويض هستند. بنابراين مي توان گفت شغل تعمير لوازم خانگي در سال 99 نيز يكي از پرطرفدارترين مشاغل فني خواهد بود.

 

براي اينكه بتوانيد تخصص لازم را در زمينه اين تعميرات كسب نماييد،كافيست دوره آموزش تعميرات لوازم خانگي را در آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين مراكز آموزش تعميرات لوازم خانگي سپري كنيد.

دوره آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي

تعميرات بردهاي الكترونيكي از ديگر مشاغل پردرآمد فني در سال 99 مي باشد كه بازار كار خوبي خواهد داشت. بردهاي الكترونيكي يكي از مهم ترين در تمام لوازم الكترونيكي مي باشد و خراب شدن آن باعث بروز مشكل و كاركرد نامناسب وسيله مورد نظر مي گردد. با توجه به گسترده بودن استفاده بردهاي الكترونيك و حساس و تخصص بودن تعميرات بدون شك تقاضا براي تعميرات آن بسيار خواهد بود.

در چنين شرايطي با بهره مندي از آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي مي توانيد به كسب درآمد برسيد. در اين آموزش با كليه اجزاي به كار رفته بر روي برد آشنا مي شويد و مي توانيد انواع بردهاي الكترونيكي را به سادگي تعمير و عيب يابي كنيد.

علاوه بر دوره هاي فوق دوره هايي نظير آموزش تعميرات پكيج ديواري، آموزش خانه هوشمند و غيره نيز از درآمد و بازار كار خوبي برخوردار مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۲۷ توسط:rad موضوع: