fanni fanni .

fanni

پردرآمدترين دوره هاي آموزشي آموزشگاه فنون برق

آموزشگاه فنون برق از سال 93 فعاليت خود را زير نظر سازمان فني حرفه اي كشور و با هدف بهبود فضاي اشتغال در بخش فني به خصوص حوزه برق و الكترونيك آغاز نموده است و دوره هاي آموزشي متعددي را برگزار نموده است. آموزشگاه فنون برق با توجه به كمبود نيروي متخصص در بخش برق و الكترونيك، همچنين نبود آموزش هاي مناسب و عملي در اين حوزه در تلاش است تا از طريق برگزاري دوره هاي كاربردي و عملي كارآموزان را آماده ورود و درآمدزايي در بازار كار مشاغل فني نمايد.

اين آموزشگاه دستورالعمل هاي متفاوتي را براي كارآموزان در نظر گرفته است از جمله اينكه اين آموزشگاه خوابگاه هايي را براي كارآموزان شهرستاني تدارك ديده است تا تمامي علاقه مندان از نقاط مختلف كشور بتوانند در اين دوره ها ثبت نام نمايند. همچنين اين آموزشگاه دوره هاي آموزشي خود را در ساعات منعطف با توجه به برنامه زماني كارآموزان برگزار مي نمايد.

 

فنون برق در تلاش است تا كارآموزان تمامي مطالب آموزشي لازم براي موفقيت در بازار كار را فرا گيرند در همين راستا دوره هاي آموزشي خود را در كارگاه هاي مجهز، توسط اساتيد با تجربه برگزار مي نمايد و در پايان دوره  مدرك معتبر فني حرفه اي به آنها ارائه مي دهد، تا از اين طريق بتوانند به استخدام شركت ها و سازمان ها در آمده و درآمدزايي داشته باشند. در ادامه با برخي از پردرآمدترين دوره هاي آموزشي اين آموزشگاه آشنا خواهيم شد:

پردرآمدترين دوره هاي آموزشي آموزشگاه فنون برق

آموزشگاه فنون برق دوره هاي متعددي را در سه حوزه نصب و راه اندازي، تعميرات و برق صنعتي برگزار مي نمايد، در ادامه اين مطلب به معرفي برخي از مهم ترين دوره هاي اين آموزشگاه كه متخصصان آن از درآمد خوبي برخوردار هستند مي پردازيم.

  • آموزش تعميرات موبايل
  • آموزش تعميرات لوازم خانگي
  • آموزش تعميرات كولرگازي
  • آموزش تعميرات برد الكترونيكي
  • آموزش تعميرات لپ تاپ
  • آموزش پي ال سي
  • آموزش تعميرات ايسيو خودرو
  • آموزش هوشمند سازي ساختمان
  • و غيره

آموزش تعميرات موبايل

دوره آموزش تعميرات موبايل آموزشگاه فنون برق از جمله دوره هاي تخصصي اين آموزشگاه است كه با توجه به بازار كار عالي و پردرآمد تعميرات موبايل بسيار پرطرفدار بوده و هر ماه كارآموزان بسياري در اين دوره ثبت نام كرده و وارد بازار كار مي شوند. در اين دوره آموزش عيب يابي، تعمير و تعويض قطعات انواع گوشي هاي اندرويدي و آيفون آموزش داده مي شود. دوره تعميرات موبايل آموزشگاه فنون برق شامل دو دوره آموزش تعميرات نرم افزاري موبايل و آموزش تعميرات سخت افزاري موبايل مي باشد. در دوره تعميرات نرم افزاري صفر تا صد مباحث مربوط به تعميرات نرم افزار موبايل آموزش داده مي شود. در دوره آموزش تعميرات سخت افزاري نيز تمامي مباحث مربوط تعميرات سخت افزاري موبايل به صورت كاملا تخصصي و عملي آموزش داده مي شود.

اين آموزشگاه در جهت يادگيري هر چه بيشتر كارآموزان اين دوره آموزشي را زير نظر اساتيد باتجربه و متخصص و در كارگاه هاي مجهز برگزار مي نمايد. در اين دوره كارآموزان ضمن آشنايي با مباحث تئوريك تعميرات موبايل به صورت عملي و با ارائه موبايل به آنها، كليه آموزش ها را به صورت عملي فرا مي گيرند تا بدون استرس و ترس وارد بازار كار شده و درآمدزايي داشته باشند.

 

آموزش تعميرات لوازم خانگي

آموزش تعميرات لوازم خانگي آموزشگاه فنون برق از جمله دوره هاي اين آموزشگاه است كه به دليل ميزان استفاده بالا از لوازم خانگي از بازار كار خوبي برخوردار است. اين دوره آموزشي از دو دوره آموزش تعميرات برد لوازم خانگي و آموزش تعميرات مكانيكي لوازم خانگي تشكيل شده است. كارآموزان در اين دوره آموزشي با عيب يابي و تعميرات انواع لوازم خانگي مانند تعميرات انواع يخچال فريزر، سايد و معمولي، تعميرات ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، غذاساز، جاروبرقي و ديگر لوازم خانگي آشنا مي شوند. كليه آموزش ها در اين دوره به صورت عملي بوده و كارآموزان تمامي مراحل تعمير لوازم خانگي را به صورت عملي انجام خواهند داد.

آموزش تعميرات كولر گازي

آموزش تعميرات كولر گازي از ديگر دوره هاي پرطرفدار اين آموزشگاه است كه امروزه با توجه به جايگزين شدن كولر گازي به جاي ديگر سيستم هاي سرمايشي از بازار كار و درآمد خوبي برخوردار است. در اين دوره آموزشي صفر تا صد تعميرات كولر گازي توسط استادي با تجربه و متخصص و به صورت كاملا عملي آموزش داده مي شود. آموزش تعميرات اجزاي مكانيكي و الكتريكي كولر گازي، آموزش عيب يابي برد الكترونيك كولر گازي، آموزش تعميرات سرما ساز كولر گازي، شناخت كدهاي خطا در كولر گازي و . . . بخشي از سرفصل هاي آموزشي ارائه شده در اين دوره مي باشد.

دوره آموزش نصب كولر گازي نيز براي كارآموزان تدارك ديده شده است كه در آن صفر تا صد نصب كولر گازي به آنها آموزش داده مي شود تا از اين طريق كارآموز با تمام مباحث مربوط به كولر گازي آشنا شده و به استادي ماهر در اين حرفه تبديل شود. در اين دوره آموزش تعميرات و نصب چند برند مطرح بازار كار آموزش داده مي شود، در پايان دوره كارآموزان مشاوره هاي بازاريابي مورد نياز براي ورود به بازار كار اين حرفه را دريافت كرده و پس از آن مي توانند وارد بازار كار نصب و تعميرات كولر گازي شده و درآمدزايي داشته باشند.

آموزش تعميرات برد الكترونيكي

آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي يكي از پركاربردترين دوره هاي آموزشي اين آموزشگاه است كه همواره مورد توجه علاقه مندان به اين حوزه قرار گرفته است. در اين دوره كليه مباحث مربوط به تعميرات بردهاي الكترونيكي با سرفصل هاي كاملا كاربردي و متناسب با نيازهاي بازار و جهت ورود كارآموزان به بازار كار آموزش داده مي شود. كارآموزان با شركت در اين دوره آموزشي مي توانند از تجربه ها و آموزش هاي استاد با تجربه اين دوره بهره گرفته و با دانش بالا و تجربه كافي وارد بازار كار تعميرات بردهاي الكترونيك شده و در اين بازار درآمدزايي داشته باشند.

آموزش تعميرات لپ تاپ

دوره آموزش تعميرات لپ تاپ آموزشگاه فنون برق همانند دوره تعميرات موبايل از دوره هاي پرطرفدار اين آموزشگاه است كه امروزه با توجه به بازار كار خوب لپ تاپ متخصصان آن از درآمد خوبي برخوردار مي باشند. آموزشگاه فنون برق در اين دوره آموزشي صفر تا صد تعميرات لپ تاپ را به صورت كاملا عملي به كارآموزان آموزش مي دهد.

آموزش عيب يابي و تعميرات باطري لپ تاپ، مدار شارژ و تغذيه لپ تاپ، آموزش قطعه برداري با هيتر و هويه و سشوار صنعتي، آموزش عيب يابي و تعميرات مدار CPU FAN ، مدار PS2 – مدار CODEC ، مدار USB در PC و لپ تاپ، آموزش عيب يابي و تعميرات صفحه آبي، آموزش عيب يابي و تعميرات مدار سوئيچ NO POWER، آموزش عيب يابي و تعميرات سخت افزار هارد ديسك، آموزش عيب يابي و تعميرات پاور و آداپتور لپ تاپ، آموزش تعويض چيپ و غيره بخشي از سرفصل هاي آموزشي اين دوره مي باشد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي آموزشگاه فنون برق مي توانيد با كارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نماييد و يا از وبسايت ما بازديد نماييد.

تلفن: 02166121029

وبسايت: fonoonbargh.com

آدرس آموزشگاه فنون برق: ميدان انقلاب خيابان كارگر شمالي 100 متر بالاتر از ميدان انقلاب روبروي ورودي پاركنيگ مهرسان پلاك 2 طبقه اول

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۰۷ توسط:rad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :