fanni fanni .

fanni

بهترين مشاغل سال جديد را بشناسيد

شغل جديد و پردرآمد تعميرات ايسيو خودرو

ايسيو يكي از مهم ترين قطعات خودروهاي امروزي است و  به عنوان كامپيوتر ماشين شناسايي شده و از آن به عنوان واحد كنترل الكترونيك خودرو ياد مي كنند. اين قطعه قدرتمندترين كامپيوتر خودرو بوده كه خروجي‌ها سيستم را براي كنترل ورودي ها نظارت مي كند. ايسيو داراي سنسورهايي هستند كه شناسايي مشكلات متناوب فني خودرو را بسيار آسان مي كند. بنابراين مي توان گفت اين برد نقش مهمي در خودروها داشته و خراب شدن آن مشكلات بسياري را به همراه خواهد آورد.

با توجه به جديد بودن عمر ايسيو خودرو، پيچيدگي و حساس بودن آن، همچنين نقش مهم ايسيو در عملكرد صحيح خودرو مي توان گفت تعميرات اي سي يو از جمله مشاغلي است كه بازار كار عالي و پردرآمدي داشته كه هنوز اشباع نشده است.

براي ورود به اين بازار كار تنها كافيست تخصص لازم را از طريق گذراندن دوره هاي آموزش تعميرات ايسيو خودرو در آموزشگاهي معتبر به دست آوريد. با شركت در دوره هاي ايسيو با پرداخت هزينه اي ناچيز كليه مهارت هاي لازم براي ورود به اين حرفه را به دست آورده و با ورود به بازار كار تعميرات ايسيو در مدت كوتاهي هزينه دوره آموزشي را جبران كرده و آينده شغلي خود را متحول كنيد.

آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي تعميرات ايسيو در كشور است كه زير نظر سازمان فني حرفه اي و متناسب با نيازهاي بازار كار دوره تعميرات ECU را برگزار مي نمايد. بنابراين پيشنهاد مي كنيم پيش از ورود به اين شغل حتما در دوره هاي آموزش تعميرات ايسيو خودرو اين آموزشگاه ثبت نام كنيد.

شغل محبوب و پردرآمد تعميرات موبايل

در دنياي امروز كمتر كسي را مي توان ديد كه با موبايل كار نكرده و ساعاتي از روز خود را به كار كردن با اين وسيله اختصاص ندهد. امروزه نياز بشر به تلفن هاي هوشمند بسيار زياد است و افراد بسياري از فعاليت هاي روزمره خود را از طريق اين وسيله انجام مي دهند. به دليل كثرت اين دستگاه ها، قاعدتا ميزان خرابي هاي احتمالي تلفن همراه بيشتر از قبل شده بنابراين با به دست آوردن مهارت هاي لازم اين شغل مي توانيد موفقيت هاي زيادي در اين كسب و كار به دست آورده و آينده شغلي خود را متحول كنيد.

براي ورود به بازار كار اين شغل راه سختي پيش رو نداريد، تنها كافيست دوره هاي آموزش تعميرات موبايل را در آموزشگاهي معتبر به دست آورده و پس از آن وارد بازار كار شويد. آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده دوره هاي آموزش تعميرات موبايل در كشور است كه همه ساله كارآموزان بسياري را براي ورود به بازار كار اين شغل تربيت كرده و وارد بازار كار مي كند.

با گذراندن دوره تعميرات موبايل اين آموزشگاه در مدت كوتاهي صفر تا صد تعميرات نرم افزاري و سخت افزاري انواع موبايل اندرويد و آيفون را به دست آورده و استادي ماهر در زمينه تعميرات موبايل شويد و با فعاليت در اين شغل آينده شغلي خود را متحول كنيد.

شغل عالي و پرطرفدار تعميرات لوازم خانگي

شغل تعميرات لوازم خانگي از ديگر مشاغل فني است كه همواره از بازار كار عالي برخوردار مي باشد و امروزه با توجه به افزايش تنوع لوازم خانگي، استفاده گسترده از آن، افزايش قيمت لوازم خانگي و كاهش قدرت خريد افراد همگي نشان از بازار كار عالي اين شغل مي دهد.

براي ورود به اين شغل شما مي بايست مهارت لازم در عيب يابي و تعمير برد و مكانيكي انواع لوازم خانگي مانند يخچال سايد، يخچال معمولي، يخچال فريزر، لباسشويي، ماشين ظرفشويي، جاروبرقي، غذاساز، چرخ گوشت و ساير لوازم خانگي را داشته باشيد زيرا در صورتي كه بدون داشتن مهارت هاي لازم در اين شغل اقدام به راه اندازي مغازه تعميرات لوازم خانگي بزنيد در مدت كوتاهي با شكست روبه رو شده و سرمايه خود را از دست خواهيد  داد.

بنابراين توصيه مي كنيم پيش از ورود و فعاليت در شغل تعميرات لوازم خانگي حتما دوره هاي آموزش تعميرات لوازم خانگي را در آموزشگاه فني سپري كنيد. در اين آموزشگاه ها تمامي مطالب لازم براي فعاليت در اين شغل آموزش داده مي شود، آموزشگاه فنون برق از جمله بهترين آموزشگاه ها در اين زمينه است كه زير نظر سازمان فني حرفه اي دوره هاي آموزش تعميرات لوازم خانگي را برگزار مي نمايد. اين آموزشگاه تعميرات برد و مكانيكي انواع لوازم خانگي را به شما آموزش داده و بستري را براي كارآموزان فراهم كرده است تا به صورت عملي تمامي مباحث آموزشي را تمرين نمايند. بنابراين توصيه مي كنيم در دوره هاي تعميرات لوازم خانگي آموزشگاه فنون برق شركت كرده و پس از كسب مهارت هاي لازم اين شغل وارد بازار كار تعميرات لوازم خانگي شويد.

شغل برق خودرو

برق ماشين عنصر اصلي خودرو مي باشد و در صورتي كه سيستم برق رساني خودرو از جمله دوشاخه و پريز برق ، لوله ي برق ، اتصال به زمين ، سيستم هاي ولتاژ پايين و… دچار مشكل شود تمامي قسمت هاي ماشين كه با برق كار مي كنند از كار مي افتند. با توجه به اهميت برق در خودرو مي توان گفت كه شغل برق خودرو يكي از بهترين مشاغل مرتبط با خودرو است كه از درآمد خوبي برخوردار مي باشد. لازمه ورود به بازار كار اين شغل مي بايست در دوره هاي آموزش برق خودرو ثبت نام كرد.

شغل سيم پيچي موتور

موتورهاي الكتريكي يك از پركاربردترين تجهيزات برقي هستند كه در محيط هاي صنعتي به كار گرفته مي‌شوند از اين رو يكي از كارهاي مهمي كه در مجتمع‌هاي صنعتي و كارخانه ها به آن پرداخته مي‌شود، تعمير و سيم پيچي اينگونه از موتورهاست. با توجه به اهميت موتورهاي الكتريكي در بخش صنعتي تعمير و سيم پيچي اين موتورها بسيار حائز اهميت بوده و مديران بخش صنعتي به دنبال نيروهاي متخصص در اين زمينه مي باشند در نتيجه افراد متخصص در اين زمينه از بازار كار بسيار پرسود و درآمدي برخوردار مي باشند. البته بايد گفت رمز موفقيت در اين بازار كار داشتن دانش و مهارت تخصصي مي باشد، كه از طريق شركت در دوره هاي تخصصي آموزش سيم پيچي مي توان به اين تخصص دست يافت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۳۳ توسط:rad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :