fanni fanni .

fanni

آموزشگاه فني برق بهترين آموزشگاه برق و الكترونيك

بهترين آموزشگاه برق و الكترونيك آموزشگاهي است كه به صورت كاملا تخصصي و عملي و زير نظر سازمان فني حرفه اي دوره هاي برق و الكترونيك را برگزار كرده و در پايان دوره آموزشي نيز كارآموزان را وارد بازار كار نمايد. آموزشگاه فني برق تهران يكي از بهترين آموزشگاه ها در حوزه برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك است كه به صورت كاملا تخصصي دوره هاي فوق را برگزار مي نمايد. اين آموزشگاه هدف اصلي خود را از برگزاري دوره هاي برق هدايت كارآموزان به بازار كار مشاغل فني مي داند و براي رسيدن به اين هدف دوره هايي كاملا عملي و تخصصي و زير نظر اساتيد با تجربه و حرفه اي برگزار مي نمايد.

 

به همين علت توصيه مي كنيم در صورتي كه قصد شركت در دوره هاي برق و الكترونيك را داريد در دوره هاي آموزشگاه فني برق ثبت نام نماييد. اما چرا بايد دوره هاي برق و الكترونيك را در آموزشگاه فني برق سپري كرد؟

  • همانطور كه گفتيم بهترين آموزشگاه فني آموزشگاهي است كه دوره هاي عملي و تخصصي برگزار نمايد، كليه دوره هاي برگزار شده در آموزشگاه فني برق به صورت تخصصي بوده و در كارگاه هاي مجهز به صورت عملي برگزار مي شود. كارآموزان كليه مباحث آموزشي توسط اساتيد را به صورت عملي تمرين كرده و آماده ورود به بازار كار مي شوند.
  • سابقه طولاني آموزشگاه فني برق يكي از دلايلي است كه نشان از عملكرد صحيح اين آموزشگاه و تخصصي بودن دوره هاي آن مي دهد.
  • برگزاري كلاس هاي رايگان در صورتي كه كارآموز درس را به طور كامل فرانگيرد نيز دليل ديگري است تا با آسودگي خاطر و بدون دغذغه در دوره هاي آموزشگاه فني برق ثبت نام كنيد.
  • آموزشگاه فني برق در تلاش است تا كليه علاقه مندان از تمام نقاط كشور بتوانند در دوره هاي اين آموزشگاه ثبت نام نمايند. در همين راستا براي رفاه بيشتر خوابگاه هايي را براي كارآموزان شهرستاني در نظر گرفته است.
  • كليه سرفصل هاي آموزشي در دوره هاي آموزشگاه فني برق متناسب با آخرين نيازهاي بازار و بروزترين تكنولوژي ها مي باشد.
  • ارائه مدرك معتبر از سازمان فني و حرفه اي كشور، برگزاري كلاس ها در ساعاتي انعطاف پذير با توجه به برنامه كارآموزان، امكان كار با تجهيزات در كارگاه هاي مجهز، دسترسي آسان به وسايل حمل و نقل عمومي و غيره از ديگر مزاياي ثبت نام در دوره هاي آموزشگاه فني برق است.

پرطرفدارترين دوره هاي آموزشگاه فني برق كدام است؟

آموزشگاه فني برق دوره هاي آموزشي متعددي را برگزار مي نمايد. در ادامه به معرفي برخي از پرطرفدارترين دوره هاي اين آموزشگاه مي پردازيم.

 

آموزش تعميرات موبايل

از دوره هاي بسيار پرطرفدار آموزشگاه فني برق است كه هر ماه كارآموزان بسياري در اين دوره ثبت نام كرده و در پايان وارد بازار كار عالي تعميرات موبايل مي شوند. دوره تعميرات موبايل شامل دو دوره تعميرات سخت افزاري و تعميرات نرم افزاري بوده و در اين دوره ها تمامي سرفصل هاي مربوط به تعميرات موبايل به صورت كاملا حرفه اي و متناسب با نيازهاي بازار آموزش داده مي شود. كارآموزان در اين دوره آموزشي با در اختيار داشتن موبايل تمامي مطالب آموزشي را تمرين كرده و آماده ورود به بازار كار مي شوند. در پايان دوره آموزشي تعميرات موبايل كارآموز كليه مهارت هاي لازم براي تعميرات و عيب يابي انواع موبايل سامسونگ، اپل، الجي، هوآوي و . . . را به دست خواهند آورد. آموزشگاه فني برق پس از پايان يافتن دوره نيز از طريق پشتياني نامحدود همراه كارآموزان بوده و آنها را در مسير موفقيت ياري مي نمايد.

آموزش plc

دوره آموزش plc دوره اي كاملا تخصصي و حرفه اي جهت ورود به بازار كار پي ال سي مي باشد. در اين دوره به صورت كاملا تخصصي اساتيد حرفه اي آموزشگاه صفر تا صد پي ال سي را از پايه اي ترين مباحث تا آموزش پي ال سي به صورت پيشرفته مطرح كرده و از اين طريق شما را براي ورود به بازار كار پي ال سي آماده مي كنند. در دوره پي ال سي دو برند مطرح بازار كه بسيار پرطرفدار بوده و در بازار ايران بيشتر از اين نوع از پي ال سي استفاده مي شود يعني plc دلتا و زيمنس آموزش داده مي شود. در اين دوره آموزش برنامه نويسي پي ال سي، آموزش كليه مباحث آموزشي HMI، آموزش مباحث شبكه هاي صنعتي، اجراي پروژه هاي صنعتي و بسياري از مطالب ديگر در كارگاه هاي مجهز و به صورت كاملا تخصصي آموزش داده مي شود.

 

آموزش نصب پكيج ديواري

دوره آموزش نصب پكيج ديواري در آموزشگاه فني برق به صورت كاملا عملي و تخصصي برگزار مي شود و كارآموزان با طريقه نصب انواع برندهاي مطرح پكيج ديواري مانند بوتان، ايران رادياتور و غيره آشنا مي شوند. اين دوره مناسب كليه علاقه مندان به نصب پكيج ديواري يا افرادي كه به تازگي وارد بازار كار پكيج ديواري شده و قصد دارند به صورت تخصصي در اين حرفه به فعاليت بپردازند مي باشد. فني برق جهت مهارت بيشتر كارآموزان اين امكان را فراهم كرده است تا كارآموزان به صورت عملي كليه مراحل نصب پكيج را انجام داده و با كليه نكات مهم نصب پكيج آشنا شوند.

آموزش تعميرات پكيج ديواري

آموزش تعميرات پكيج از ديگر دوره هاي پر طرفدار آموزشگاه فني برق بوده كه امروزه به دليل افزايش تعداد نصب پكيج از بازار كار پردرآمدي برخوردار مي باشد. در اين دوره كليه مباحث مربوط به تعمير، عيب يابي و تعويض قطعات برندهاي مطرح بازار پكيج توسط اساتيد با تجربه و در كارگاه هاي مجهز با بالاترين كيفيت آموزش داده مي شود. اين دوره متناسب با استاندارهاي فني حرفه اي بوده و متناسب كليه افراد علاقه مند به تعميرات پكيج مي باشد. كارآموزان پس از پايان يافتن اين دوره به دليل مهارت هايي كه به دست مي آورند همچنين پشتيباني هاي نامحدود فني برق مي توانند وارد بازار كار تعميرات پكيج ديواري شده و از درآمد بالايي برخوردار شوند. آموزش تعمير پكيج ديواري بوتان، آموزش تعمير پكيج ديواري ايران رادياتور، آموزش بررسي علت افت فشار پكيج ديواري و غيره برخي از مباحث آموزشي اين دوره است.

آموزش نصب كولر گازي، آموزش هوشمند سازي ساختمان برخي از ديگر دوره هاي پرطرفدار اين آموزشگاه است. براي اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي آموزشگاه فني برق مي توانيد به سايت اين آموزشگاه مراجعه كنيد همچنين در صورت تمايل براي دريافت مشاوره رايگان مي توانيد با كارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نماييد .

تلفن: 02166121029

وبسايت: fannibargh.com

آدرس آموزشگاه فني برق: تهران، ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالي، بعد از چهار راه فرصت شيرازي نبش كوچه مستعلي، پلاك 2، طبقه اول


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۳:۳۴ توسط:rad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :