fanni fanni .

fanni

بهترين آموزشگاه فني حرفه اي در تهران

امروزه با توجه به بازار كار عالي مشاغل فني حرفه اي تعداد آموزشگاه هاي فني حرفه اي در تهران و ساير شهرستان ها رو به افزايش است. اما كيفيت دوره هاي آموزشي در همه اين مراكز يكسان نبوده و بهتر است پيش از انتخاب آموزشگاه آنها را بررسي كرده و بهترين را انتخاب كنيد.

اما هنگام انتخاب آموزشگاه فني بايد به چه فاكتورهايي توجه داشته باشيم و آنها را بررسي كنيم؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه عوامل گوناگوني هنگام انتخاب آموزشگاه فني مي بايست مورد توجه قرار گيرد كه در ادامه به بررسي اين عوامل مي پردازيم.

معيارهاي انتخاب آموزشگاه فني حرفه اي

هنگام انتخاب آموزشگاه فني حرفه اي براي گذراندن دوره هاي دلخواه دقت داشته باشيد كه موارد ذكر شده در زير در آموزشگاه انتخابي رعايت شده باشد:

  • علاوه بر آموزش تئوري و آكادميك مباحث به صورت عملي آموزش داده شود.
  • آموزش در كارگاه هاي مجهز صورت گيرد.
  • آموزش متناسب با نيازهاي بازار كار و آخرين سرفصل هاي آموزشي صورت گيرد.
  • اساتيد دوره آموزشي از دانش بالايي برخوردار باشند.
  • آموزشگاه زير نظر سازمان فني حرفه اي فعاليت داشته باشد.
  • در پايان دوره آموزشي مدرك معتبر فني به شما ارائه دهد.
  • در پايان دوره پشتيباني هاي لازم صورت گيرد.
  • امكان بازآموزيي دوره وجود داشته باشد.

مواردي كه به آن اشاره شد برخي از مهم ترين عواملي است كه هنگام انتخاب آموزشگاه مي بايست مورد توجه قرار گيرد.

 

 

 

بهترين آموزشگاه فني حرفه اي در تهران كدام است؟

تعداد آموزشگاه هاي فني در تهران بسيار زياده بوده و روز به روز در حال افزايش است. با توجه به نقش مهم اين مراكز در بهبود وضعيت اشتغال به بررسي آموزشگاه هاي فني كشور پرداخته و آنها را بر اساس فاكتورهاي گوناگوني از قبيل شيوه آموزش، كيفيت كارگاه و دوره، سطح علمي و دانش اساتيد، كيفيت مدرك آموزشگاه، سطح رضايت كارآموزان، قيمت دوره، مدت زمان آموزش، شيوه پشتيباني بررسي نموديم.

بر اساس بررسي هاي صورت گرفته آموزشگاه برق گستران و فني برق از جمله بهترين آموزشگاه فني حرفه اي در كشور هستند كه به صورت كاملا تخصصي و عملي، در كارگاه هاي مجهز، زير نظر اساتيد متخصص اقدام به برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك كرده اند.

اين مراكز متناسب با نيازهاي بازار كار و جديدترين سرفصل هاي آموزشي دوره هاي خود را برگزار كرده و در آخر مدرك معتبر فني در اختيار كارآموزان قرار مي دهند. همچنين با پشتيباني نامحدود و مشاوره هاي بازار كار كارآموزان را براي موفقيت هر چه بيشتر در دوره ياري مي كنند.

برخي از دوره هاي آموزشي پرطرفدار اين مراكز كه همه ساله كارآموزان بسياري در آن ثبت نام كرده و از بازار كار خوب و پردرآمدي برخوردار هستند عبارتند از:

در ادامه به صورت مختصر به معرفي برخي از دوره هاي اين آموزشگاه مي پردازيم

دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي

دوره آموزش تعميرات برد يكي از تخصصي و پرطرفدارترين دوره هاي برق و الكترونيك در كشور است كه با توجه به بازار كار عالي تعميرات برد كارآموزان بسياري در اين دوره ثبت نام مي نمايند. آموزشگاه برق گستران دوره تعميرات برد را به صورت كاملا تخصصي و عملي برگزار كرده و طي دوره درك عميقي از مفاهيم تعميرات برد در كارآموزان ايجاد كرده و آنها را براي ورود به بازار كار ياري مي كند.

آموزش تعمير كليه ي بردهاي الكترونيك، آموزش نحوه كار با دستگاه هيتر و هويه و نحوه صحيح لحيم كاري، آموزش برنامه ريزي زون ها به صورت نيمه فعال و 24 ساعته، تشريح كامل مولتي متر و اصول كار با آن، آموزش نحوه بلوك بندي كردن برد هاي مختلف برخي از سرفصل هاي آموزشي ارائه شده در اين دوره مي باشد.

دوره آموزش تعميرات لوازم خانگي

آموزش تعمير لوازم خانگي يكي از ديگر دوره هاي تخصصي در آموزشگاه تعميرات لوازم خانگي برق گستران است كه امروزه با توجه به افزايش قيمت لوازم خانگي بسيار پرطرفدار بوده و كارآموزان بسياري در آن ثبت نام مي نمايند.

اين دوره آموزشي متناسب كليه علاقه مندان به تعميرات لوازم خانگي و افرادي كه در اين حوزه فعال بوده و قصد دارند به صورت حرفه اي تر در اين شغل به فعاليت بپردازند، مي باشد. آموزشگاه برق گستران در دوره تعميرات لوازم خانگي به صورت تخصصي به آموزش تعمير انواع لوازم خانگي از قبيل يخچال، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، غذاساز، جاروبرقي، سرخ كن، ماكروفر و غيره مي پردازد.

دوره آموزش نصب و تعميرات كولر گازي

همانطور كه مي دانيد امروزه تقاضا براي خريد كولر گازي به دليل مزاياي بسيار آن افزايش يافته و به دنبال اين افزايش خريد، تقاضا براي نصب اين وسيله افزايش يافته است. افزايش تقاضا نصب كولر گازي بازار كار شغل نصب و تعميرات كولر گازي را پر رونق كرده است. مي توان گفت اين شغل يكي از شغل هاي آينده دار با بازاركار عالي مي باشد.

بازار كار عالي شغل كولر گازي دوره هاي آموزش نصب و تعميرات كولر گازي آموزشگاه برق گستران را به دوره اي پرطرفدار تبديل كرده است. زيرا با شركت در اين دوره مي توانيد صفر تا صد نصب و تعميرات انواع كولر گازي را در مدت زمان كوتاهي فرا گرفته و وارد بازار كار شويد.

شما مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره‌هاي آموزشي اين مركز، تعرفه دوره‌ها و ساير اطلاعات تكميلي به وب سايت رسمي اين شركت به آدرس اينترنتي /https://barghgostaran.com مراجعه نماييد يا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۰:۲۵ توسط:rad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :