fanni fanni .

fanni

درآمد تعمير بردهاي الكتريكي چقدر است؟

مهم ترين شرط لازم براي ورود به بازار كار تعميرات بردهاي الكتريكي داشتن مهارت و دانش لازم در عيب يابي و تعميرات برد انواع لوازم الكتريكي است. از آنجايي كه برد قطعه اي بسيار حساس مي باشد بنابراين در صورت كه بدون داشتن تخصص به تعمير آن بپردازيد امكان دارد صدمات بيشتري به برد وارد شده و در نتيجه ديگر قابل تعمير نباشد. بنابراين در صورتي كه قصد ورود به بازار كار تعميرات بردهاي الكتريكي را داريد لازم است ابتدا دانش و مهارت خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

 

بهترين راه براي رسيدن به اين مهارت گذراندن دوره هاي آموزش تعميرات برد الكترونيكي در آموزشگاهي معتبر است. زيرا در اين دوره هاي شما به صورت عملي و زير نظر اساتيد معتبر و متخصص اين حوزه تمامي مباحث مربوط به تعمير برد را فراگرفته و به دليل كار عملي به راحتي مي توانيد وارد بازار كار شويد. البته دقت داشته باشيد كه دوره فوق را در آموزشگاه سپري كنيد كه تمامي موارد ذكر شده را رعايت كرده و به صورت عملي كليه مباحث را به شما آموزش دهد. در ادامه اين مطلب به بررسي آموزشگاه هاي معتبر براي شركت در دوره هاي تعميرات بردهاي الكتريكي خواهيم پرداخت.

 

درآمد تعمير بردهاي الكتريكي چقدر است؟

 

درآمد حاصل از تعمير بردهاي الكتريكي تحت تاثير عوامل گوناگوني مي باشد. مهم ترين عامل تاثير گذار بر ميزان درآمد داشتن تخصص و مهارت لازم در اين حرفه است. در واقع مي توان گفت هر چه ميزان تخصص شما در اين رشته بيشتر باشد بدون شك ميزان درآمد نيز افزايش خواهد يافت. علاوه بر دانش و مهارت عوامل ديگر بر ميزان درآمد اين شغل تاثير گذار هستند كه در ادامه به بررسي اين عوامل خواهيم پرداخت. به طور كلي متوسط درآمد در اين شغل 7 تا 15 ميليون در ماه است كه البته اين درآمد با رعايت مواردي كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت بيشتر نيز خواهد شد.

 

چگونه درآمد تعمير بردهاي الكتريكي را افزايش دهيم؟

 

عوامل گوناگوني بر ميزان درآمد تعميرات بردهاي الكتريكي تاثير گذار هستند كه در ادامه به بررسي آنها خواهيم پرداخت.

 

1. تبليغات

 

بدون شك تبيلغات يكي از مهم ترين عوامل براي افزايش مشتري و درآمدزايي در بازار كار امروز است. تعميرات بردهاي الكتريكي نيز از اين امر مستثني نيست و بايد گفت هر چه ميزان تبليغات شما بيشتر باشد مشتريان بيشتري با كسب و كار شما آشنا شده و بدين ترتيب ميزان درآمد شما افزايش خواهد يافت.

 

امروزه روش هاي متفاوتي براي تبليغات وجود دارد، به طور مثال مي توانيد در سايت هايي مانند ديوار و شيپور به صورت رايگان تبليغ كنيد. يا در شبكه هاي اجتماعي مانند تلگرام و اينستاگرام تبليغات محلي كنيد. چاپ تراكت و بروشور و تبليغات چاپي را نيز فراموش نكنيد.

 

علاوه بر موارد ذكر شده مي توانيد در سايت هايي مانند آچاره، استاد كار ثبت نام كرده و با معرفي خود به عنوان تعميركار بردهاي الكتريكي و همكاري با اين سايت ها به جذب مشتريان و درآمدزايي بپردازيد.

 

2. به روز بودن دانش و مهارت

 

همانطور كه اشاره شد دانش و مهارت از مهم ترين عوامل براي موفقيت و درآمدزايي در اين شغل مي باشد. بنابراين همواره دانش و مهارت خود را به روز كنيد تا بتوانيد برد انواع لوازم الكتريكي را عيب يابي و تعمير كنيد. با اين كار شما مزيت رقابتي به دست آورده و بدين ترتيب درآمد شما افزايش خواهد يافت.

 

3. ارائه قيمت هاي رقابتي

 

از ديگر عوامل تاثير گذار در اين شغل به خصوص در سال اول فعاليت ارائه قيمت مناسب و رقابتي نسبت به ديگر رقبا است. بدون شك افراد تعمير وسيله خود را نزد شخصي مي سپارند قيمتي مناسب تر از ديگر رقبا ارائه دهد. اين امر منجر به افزايش تعداد مشتريان و درآمد شما خواهد شد.

 

4. ارائه خدمات خاص

 

مي توانيد با ارائه خدماتي خاص مانند تحويل رايگان برد درب منزل، يا ارائه تخفيفات ويژه يا گارانتي تعميرات باعث افزايش رضايتمندي مشتري و افزايش تعداد مشتريان شويد.

 

5. سرعت عمل و خوش قول بودن

 

سعي كنيد با سرعت بالايي كار تعميرات و عيب يابي را انجام دهيد و در مدت زمان كوتاهي عيب به وجود آمده را رفع نماييد. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه هيچ مشتري دوست ندارد كه در زماني ديرتر از زماني كه تعيين كرده ايد، برد خود را تحويل بگيريد بنابراين خوش قول باشيد.

 

بهترين آموزشگاه براي گذراندن دوره هاي تعميرات بردهاي الكتريكي كدام است؟

 

امروزه آموزشگاه هاي متفاوتي دوره هاي فوق را برگزار مي نمايند كه بسياري از آنها تنها به آموزش آكادميك پرداخته و متاسفانه كارآموز پس از پايان دوره قادر به انجام كار به صورت عملي نمي باشد. در همين راستا به بررسي آموزشگاه هاي فعال در اين حوزه پرداختيم پس از بررسي به اين نتيجه رسيديم آموزشگاه فنون برق از جمله بهترين آموزشگاه هاي تعميرات بردهاي الكتريكي در كشور است كه به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي زير نظر سازمان فني حرفه اي كشور و در كارگاه هاي كاملا مجهز به برگزاري دوره هاي فوق مي پردازد و در پايان دوره با ارائه مدرك رسمي فني حرفه اي و مشاوره بازار كار كارآموزان را وارد بازار كار مي نمايد.

 

اين آموزشگاه با توجه به بازار كار عالي و پردرآمد مشاغل فني در تلاش است تا به تربيت نيروي متخصص و حرفه اي پرداخته و آنها را وارد اين بازار كار نمايد. در همين راستا علاوه بر دوره  تعميرات برد الكتريكي آموزشگاه فنون برق دوره هاي متعدد ديگري را برگزار مي نمايد. از جمله برخي از پردرآمد ترين دوره هاي اين آموزشگاه عبارتند از:

 

• آموزش تعميرات موبايل

 

• آموزش plc

 

• آموزش تعميرات لوازم خانگي

 

• آموزش نصب و تعميرات كولر گازي

 

آموزش نصب پكيج ديواري

 

• آموزش تعميرات ايسيو خودرو

 

• آموزش برق خودرو

 

• و بسياري از ديگر دوره هاي برق و الكترونيك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۳۳ توسط:rad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :